Aile Hekimleri Elektronik İmza(e-imza) Başvuru Süreçleri
- Elektronik İmza(e-imza) başvuruları Kamu Sertifikasyon Merkezinin "https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go" adresinden yapılacaktır.
- Kamu Sertifikasyon Merkezinin belirlemiş olduğu 3 yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika (NES)(e-imza) ücretini "https://kamusm.bilgem.tubitak.gov.tr/urunler/nitelikli_elektronik_sertifika/fiyatlandirma.jsp" adresinden kontrol edip, Kamu Sm tarafından belirlenen ücreti T.C. Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı İç Ödemeler Saymanlığının "TR47 0001 0002 3900 0010 0058 30" nolu banka hesabına yatırılması gerekmektedir. Hesaba para yatırılırken açıklama kısmına "Aile Hekimliği e-imza ücreti, TC Kimlik No ve Ad Soyad" yazılması gerekmektedir.
- Islak imzalı başvuru yapanlar; başvuru formunu imzalayıp formun aslını resmi yazı ile Müdürlüğümüz "Tokat Sağlık Bilgi Sistemleri Birimi"ne, e-imza başvuru ücreti dekontunu ise Müdürlüğümüz Sağlık Bilgi Sistemleri Biriminin "tokat.sbs@saglik.gov.tr" e-posta hesabına kurumsal e-posta hesaplarından göndereceklerdir. Elektronik imzalı veya E-onaylı başvuru yapanlar ise başvuru ücretinin dekontunu yine "tokat.sbs@saglik.gov.tr" e-posta hesabına kurumsal e-posta hesaplarından göndereceklerdir.
- Tüm bu işlemlerden sonra e-imza başvurularının onayları Müdürlüğümüz e-imza sorumlusu tarafından verilecektir.